ساخت بوستر پمپ با بالاترین کیفیت توسط پایا گسترش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هرچه جمعیت شهرهای بزرگ بیشتر و تعداد واحدهای مسکونی از جمله آپارتمان ها زیادتر می گردد، احتیاج به مصرف هم بیش از هر چیزی احساس می گردد.

ساخت بوستر پمپ با بالاترین کیفیت توسط پایا گسترش

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پمپ خوب، این احساس برای آن هایی که در واحدهایی بالایی مجتمع مسکونی پرجمعیت زندگی می نمایند، باید بیشتر از بقیه موارد، مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از پمپ آب یک مسئله ضروری است؛ اما پمپ آب ساده نمی تواند احتیاج آب چنین واحدهایی را تأمین می نماید. در اینجا باید از بوستر پمپ استفاده گردد.

بوستر پمپ نام جدیدی نیست. همین الآن خیلی از واحدها و کارخانه های بزرگ از این نوع دستگاه برای تأمین فشار آب لازم و انتقال آن استفاده می نمایند. به هرحال، هنوز هستند که خیلی از افراد بوستر پمپ را نمی شناسند. جالب تر اینکه حتی آن هایی هم که خریداری می نمایند، از ماهیت اولیه آن اطلاعاتی ندارند.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ دستگاه منبع پمپاژ قوی می باشد. از نظر قدرت، توان خیلی بیشتری نسبت به یک پمپ معمولی دارد؛ اما عملکرد و هدف هر دو یکسان است. در بوستر پمپ به جای یک پمپ، از چندین مورد به صورت موازی و در کنار هم استفاده می گردد. این مسئله باعث افزایش فشار انتقال آب به نقاط بالا یا دورتر می گردد. دوم اینکه در این روزها با توجه به افزایش آپارتمان ها و مساحت های تحت پوشش، احتیاج به بوستر برای انتقال بیشتر از گذشته احساس می گردد. انتقال آب در چنین نقاطی با استفاده از پمپ عادی قابل اجرا نیست؛ از این رو، باید از یک بوستر پمپ استفاده گردد.

هدف استفاده از بوستر پمپ چیست؟

استفاده از بوستر پمپ هدف خیلی روشنی دارد: افزایش انتقال فشار آب. متأسفانه بعضی فکر می نمایند که پمپ ها قادر به افزایش مقدار آب هستند. در واقع، باید آبی وجود داشته باشد که پمپ کار کند. بوستر وظیفه افزایش فشار انتقال آب دریافتی به بالا را دارد.

البته ساختار بوستر پمپ همواره فعال نیست. در زمان هایی که فشار آب کمتر از حد استاندارد است، فعالیت اصلی دستگاه آغاز شده و باعث افزایش فشار آب در مناطق مورد احتیاج می گردد. روشن بودن این عملکرد تا زمانی که آب مورد احتیاج است، ادامه خواهد داشت.

بوستر پمپ چگونه کار می نماید؟

همان طور که در بالا هم نوشتیم، عملکرد اصلی بوستر پمپ در زمان های کم آبی واحدها بیشتر از دیگر زمان ها خواهد بود. در واقع، همواره همه پمپ ها روشن نخواهند بود. ساختار بوستر پمپ به صورت پله ای است. در زمانی که فشار آب در کمترین حالت ممکن خود یعنی بین ظهر تا غروب است، بوستر همانند یک پمپ معمولی فعالیت می نماید. در زمانی که بیشترین استفاده به بیشترین حد خود یعنی صبح زود و شب می رسد، تمامی پمپ روشن می شوند.

البته تمامی پمپ ها به صورت هم زمان روشن نمی شوند. با روشن شدن هر پمپ و رفع نشدن احتیاج فشار آب، پمپ بعدی فعال می گردد. این روند تا زمانی که فشار با احتیاج برابر گردد، ادامه خواهد داشت. خاموش شدن پمپ هم به همین صورت است. آخرین پمپ به صورت سری تا اولین خاموش می شوند.

بوستر پمپ چه برندهایی دارد؟

رقابت شدیدی بین فراوری بوستر پمپ در دنیا وجود دارد. این روزها خیلی از شرکت ها و ساختمان های بزرگ ترجیح می دهند تا از بوستر پمپ برای افزایش فشار آب خود استفاده نمایند. امروزه تقریباً تمامی شرکت های بزرگ دنیا دارای برندی و واحد خاصی در فراوری بوستر پمپ هستند. در واقع، آن ها سعی می نمایند تا تمایز خود را با فراوری و عرضه این نوع پمپ های خانواده دار به رخ دیگران بکشند.

مهم ترین و پرفروش ترین بوسترهای پمپ دنیا شامل:

· بوستر پمپ پمپیران

· بوستر پمپ گراندفوس

· بوستر پمپ پنتاکس

· بوستر پمپ داب

· بوستر پمپ ابارا

معرفی چند بوستر پمپ برندهای معروف

- بوستر پمپ داب

داب یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین فراورینماینده انواع پمپ و بوستر پمپ خانگی و صنعتی است. داب از همان ابتدای فعالیت خود در ایتالیا سعی نموده تا از تجهیزات و ساختارهای منحصر به فردی در ساخت پمپ خود استفاده کند. همین مسئله باعث شده تا وقتی اسم داب می آید، تمایز اولین صفتی است که برای آن به کار می برند.

از مهم ترین ویژگی ها و تمایز بوستر پمپ داب می توان به توان انتقال آب در مساحت های بسیار بزرگ اشاره نمود. پمپ های فراوری شده توسط داب می تواند در واحدهای آبرسانی خانگی و آتش نشانی به خوبی به کار گرفته گردد. برای همین داب را برند خانگی و صنعتی معرفی می نمایند.

- بوستر پمپ پنتاکس

پنتاکس رقیب اصلی داب در ایتالیا است. بوستر پمپ پنتاکس بهترین نمونه برای استفاده در واحدهای خانگی است. در واقع، ساختار خاصی که در فراوری این دستگاه به کار گرفته شده است، باعث شده تا برند پنتاکس در مجتمع های مسکونی بیشترین فروش را داشته باشد. پنتاکس می تواند انتخاب خوبی برای شما در خرید باشد.

- بوستر پمپ ابارا

ابارا یکی از قوی ترین شرکت های صنعتی ژاپنی است که در زمینه فراوری انواع پمپ فعالیت می نماید. شرکت پمپ ابارا در حال حاضر و در بیش از 17 کشور نماینده فعال دارد. برای همین شما می توانید محصولات فراوریی این شرکت را در کل دنیا مشاهده کنید. بوستر پمپ ابارا یکی از قوی ترین نمونه هایی است که برای افزایش فشار آب در واحدهای بزرگ و با ارتفاع زیاد استفاده می گردد.

چگونه بوستر پمپ بخریم؟

با این همه برند مختلف بوستر پمپ، انتخاب و خرید بسیار سخت شده است. به هرحال، هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. ویژگی های هرکدام کاملاً متفاوت است و به هر حال شما باید یک مورد را خریداری کنیم. برای دریافت مشاوره و خرید بوستر پمپ فقط کافی است که با شرکت تماس بگیرید. همچنین می توانید پیغام خود را در بخش ارتباط با ما بنویسید تا در سریع ترین با شما تماس گرفته گردد.

انتهای رپرتاژ خبری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10706

به "ساخت بوستر پمپ با بالاترین کیفیت توسط پایا گسترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بوستر پمپ با بالاترین کیفیت توسط پایا گسترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید