رقابت های بین المللی پارااسکی؛ عناوین قهرمانی در دست نمایندگان ایران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رقابت های بین المللی پارااسکی در دو ماده آلپاین مارپیچ کوچک و بزرگ در پیست دیزین برگزار گردید.

رقابت های بین المللی پارااسکی؛ عناوین قهرمانی در دست نمایندگان ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ با حضور 14 اسکی باز شامل 11 ورزشکار آقا و 3 ورزشکار خانم روز شنبه 13 بهمن ماه در پیست دیزین برگزار گردید.

در مسابقات صبح در بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و6 ثانیه و 41 صدم ثانیه در صندلی نخست نهاده شد و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 8 ثانیه و 46 صدم ثانیه و سید امید جعفری از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 11 ثانیه و 53 صدم ثانیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم نهاده شدند.

در بخش بانوان گلنار رحیموا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 30 ثانیه و 28 صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد، مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 48 ثانیه و یک صدم ثانیه اول شد و مریم قاسمی از ایران نتوانست مسابقه را به انتها برساند.

در رقابت های بعد از ظهر و در بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 7 ثانیه و 12 صدم ثانیه در صندلی نخست نهاده شد و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 8 ثانیه و 46 صدم ثانیه و سید امید جعفری از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 11 ثانیه و 53 صدم ثانیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم نهاده شدند.

در بخش بانوان، گلنار رحیموا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 32 ثانیه و 53 صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد، مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 44 ثانیه و 32 صدم ثانیه اول شد و مریم قاسمی از ایران با مجموع دو زمان 2 دقیقه و 55 ثانیه و 1 صدم ثانیه دوم شد.

رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ کوچک هم با حضور 14 اسکی باز شامل 11 ورزشکار آقا و 3 ورزشکار خانم روز یکشنبه 14 بهمن ماه در پیست دیزین برگزار گردید.

در رقابت های بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 37 ثانیه و 43 صدم ثانیه اول شد و مهمت از ترکیه با زمان 1 دقیقه و 8 ثانیه و 6 صدم ثانیه در صندلی دوم نهاده شد و غلامرضا پناهی با زمان 1 دقیقه و 32 ثانیه و 21 صدم ثانیه در مکان سوم ایستاد.

در بخش کم بینایان نیز احمد ساوه ای از ایران با زمان 1 دقیقه و 56 ثانیه و 5 صدم ثانیه اول شد.

در بخش بانوان گلنار رحیموا از جمهوری آذربایجان در بخش کم بینایان با ثبت زمان 1 دقیقه و 55 ثانیه و 39 صدم ثانیه اول شد، مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان 2 دقیقه و 16 ثانیه و 8 صدم ثانیه در رتبه نخست نهاده شد و مریم قاسمی از ایران با زمان 3 دقیقه و 16 ثانیه و 34 صدم ثانیه دوم شد.

در دور دوم مسابقات مارپیچ کوچک در بخش مردان صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان 1 دقیقه و 39 ثانیه و 27 صدم ثانیه در صندلی نخست نهاده شد، سید احمد جعفری از ایران با مجموع دو زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و غلامرضا پناهی از ایران با مجموع 2 دقیقه و 21 ثانیه و 30 صدم ثانیه سوم شد. احمد ساوه ای از ایران در بخش کم بینایان و نابینایان با مجموع دو زمان 2 دقیقه و 52 ثانیه اول شد.

در بخش بانوان گلنار رحیموا از جمهوری آذربایجان با مجموع دو زمان 3 دقیقه و 29 ثانیه در بخش نابینایان و کم بینایان اول شد.

مریم قاسمی با زمان 4 دقیقه و 57 ثانیه و 36 صدم ثانیه اول شد و مریم حاجی لو از اتمام مسابقه بازماند.

رقابت های پاراآلپاین در دو ماده مارپیچ بزرگ و کوچک به انتها رسید و از دوشنبه 15 بهمن در پیست دیزین مسابقات اسنوبرد شروع می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4311

به "رقابت های بین المللی پارااسکی؛ عناوین قهرمانی در دست نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های بین المللی پارااسکی؛ عناوین قهرمانی در دست نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید