رزمندگان یمنی حملات سنگین ائتلاف سعودی را دفع کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز نیز حملات سنگین نیروهای ائتلاف سعودی در مناطقی از نوار مرزی شمال یمن با جنوب عربستان را ناکام گذاشتند.

رزمندگان یمنی حملات سنگین ائتلاف سعودی را دفع کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مناطق مرزی شمال یمن با عربستان در روزهای اخیر در پی تجاوزات نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و مقاومت رزمندگان یمنی در برابر آن، التهاب شدیدی را تجربه می نماید.

نیروهای مسلح یمن عصر امروز کوشش نیروهای ائتلاف سعودی در ارتفاعات توپلق در مرز شمال یمن در استان صعده با منطقه جیزان عربستان را ناکام گذاشتند.

یک مقام نظامی یمن در گفت وگو با شبکه المسیره تاکید نمود:در جریان دفع این تجاوز ائتلاف سعودی که در چارچوب عملیات (البنیان المرصوص)رزمندگان یمنی است، شماری از نیروهای ائتلاف سعودی کشته یا زخمی شدند.

امروز دوشنبه همچنین درگیری میان رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن با نیروهای ائتلاف سعودی در منطقه مرزی ام بی سی در استان جیزان عربستان که ساعت ها به طول انجامید با شکست نیروهای ائتلاف سعودی برای پیشروی همراه شد و در نتیجه آن شماری از صفوف آنها کشته یا زخمی شدند.

منطقه ام بی سی عربستان در مرزهای شمال غربی یمن و مشرف به استان صعده یمن است.

ائتلاف سعودی هم به تلافی ناکامی در پیشروی در استان صعده شهر الظاهر این استان را با جنگنده های خود در دو نوبت بمباران کرد.

مناطق مختلف در نوار مرزی شمال یمن با جنوب عربستان طی روزهای گذشته نیز شاهد شکست کوشش های مکرر نیروهای ائتلاف سعودی برای پیشروی در این منطقه و وارد آمدن تلفات جانی و تجهیزاتی به صفوف آنها همراه شد.

ائتلاف سعودی کوشش می نماید به تلافی شکست های متوالی خود در جبهه های داخلی یمن طی دو هفته اخیر به وسیله مزدوران خود به عمق خاک شمال یمن نفوذ کند.

.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22133

به "رزمندگان یمنی حملات سنگین ائتلاف سعودی را دفع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمندگان یمنی حملات سنگین ائتلاف سعودی را دفع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید