رئیس سابق ام آی6: ترامپ غیرقابل پیش بینی است و به پرستار بچه احتیاج دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس سابق سرویس اطلاعات مخفی انگلیس معتقد است دونالد ترامپ یک رهبر آمریکایی غیر قابل پیش بینی است که به پرستار بچه احتیاج دارد.

رئیس سابق ام آی6: ترامپ غیرقابل پیش بینی است و به پرستار بچه احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه دیلی میل، با این حال ریچارد دیرلاو، رئیس سابق سرویس اطلاعات خارجی انگلیس(MI6) هنوز باور دارد که روابط لندن با ایالات متحده به عنوان نزدیک ترین متحدش همچنان بسیار قدرتمند است.

سر ریچارد دیرلاو درباره تفکراتش درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به اسکای نیوز گفت، او غیر قابل پیش بینی است. این مقام اطلاعاتی سابق انگلیس اضافه کرد: او حرف های غیر عادی می زند و به وضوح رفتارهای غیر قابل پیش بینی نشان می دهد. می خواستم بگویم که او به پرستار کودک احتیاج دارد اما احساس کردم این طرز سخن گفتن درباره رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، هر که باشد، توهین آمیز تلقی گردد. اما از طرف دیگر، معتقدم استحکامی واقعی در ائتلاف انگلیسی- آمریکایی وجود دارد.

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید در ژانویه سال گذشته یک سری درگیری با سیاستمداران انگلیسی داشته است. او پس از حمله لاندن بریج با صادق خان، شهردار لندن که به این حمله واکنش نشان داده بود، وارد جنگ لفظی شد و آن را تاسف بار دانست. او همچنین زمانی جنجال بیشتری به راه انداخت که به اشتباه افزایش جرایم در انگلستان و ولز را به ترور اسلامی رادیکال نسبت داد. او همچنین با ترزا می، نخست وزیر انگلیس وارد مناقشه دیپلماتیک شد چرا که یک پروپوگاندای ضد مسلمانان را که از سوی گروه راست افراطی اول بریتانیا منتشر گردیده بود، باز انتشار کرد.

با این حال مقام های دفاعی و سیاستمداران در دو سوی آتلانتیک مکررا تاکید می نمایند که روابط ویژه میان انگلیس و آمریکا قوی تر از همیشه است. ریچارد دیرلاو، رئیس سابق ام آی6 هم از این مصاحبه برای ستایش بریگزیت استفاده نموده و گفت او از کوشش کشورش برای بازگرداندن حق حاکمیت و خارج شدن از بلوک بروکسل حمایت می نماید. او گفت: من به چشم حق حاکمیتی به آن مساله نگاه می کنم. معتقدم که این نکته خیلی مهمی است.

این مقام امنیتی سابق انگلیس تاکید نمود: همانطور که قبلا گفتم، ما هرگز بخشی از جاه طلبی های سیاسی قاره اروپا برای ایجاد یک اتحادیه متحدتر نبوده ایم و همیشه با آن مخالفت نموده ایم. گمان می کنم اتحادیه اروپا به شکل کنونی اش، قرار نیست از بین برود اما شدیدا به تغییر احتیاج دارد و اگر قرار است هسته داخلی داشته باشد که به لحاظ سیاسی محرک باشد، ما هرگز و هرگز تمایلی نداریم که بخشی از آن باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1642

به "رئیس سابق ام آی6: ترامپ غیرقابل پیش بینی است و به پرستار بچه احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق ام آی6: ترامپ غیرقابل پیش بینی است و به پرستار بچه احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید