دژپسند: سهامداران حقیقی گرفتار ارزان فروشی نشوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر اقتصاد با بیان اینکه سهام بسیاری از شرکت ها ارزشمند هستند، از سهامداران حقیقی درخواست کرد با تامل بیشتری نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

دژپسند: سهامداران حقیقی گرفتار ارزان فروشی نشوند

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، فرهاد دژپسند بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قبول داریم که چند روزی است شرایط شاخص بورس خوب نیست، اما بازار سرمایه فقط با شاخص ارزیابی نمی شود. به عنوان نمونه اگر تصمیمی راجع به موضوعی مثل نرخ سود گرفته شود این موارد نیز در بازار سرمایه اثرگذار است.

وزیرامور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ریل گذاری نهاد های نظارتی در بازار سرمایه ادامه دارد، افزود: در حال حاضر بسیاری از شرکت هایی که در بورس هستند بازارگردان دارند. همچنین امروز می توانیم بازارساز و اوراق تبعی اختیاری داشته باشیم.

دژپسند اعلام کرد: بسیاری از بنگاه ها سوددهی خوبی دارند چرا که گلچین شده هستند و در برابر صادرات نیز معاف از اقتصادیات هستند؛ بنابراین بسیاری از آن ها درآمد ارزی خوبی دارند.

وی افزود: سهام بسیاری از سهام ارزنده است و خواهش من این است که افراد با تأمل بیشتری به خرید و فروش اقدام کنند تا گرفتار ارزان فروشی سهام نشوند.

وزیرامور اقتصادی و دارایی در سرانجام گفت: بهترین کار دولت، ریل گذاری و اطلاع رسانی است که در حال انجام است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43181

به "دژپسند: سهامداران حقیقی گرفتار ارزان فروشی نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژپسند: سهامداران حقیقی گرفتار ارزان فروشی نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید