دست کاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه ساز است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: سوخت گیری و دست کاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه ساز بوده و عواقب خطرناکی خواهد داشت.

دست کاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه ساز است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مجتبی منتظری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به خطر سوخت گیری گازهای مایع خارج از صندلی اظهار کرد: بعضی با وارونه کردن سیلندر گاز مایع، اقدام به سوخت گیری خودرو می نمایند که با توجه به غیراصولی بودن و خطرناک بودن این کار، عواقب خطرناکی خواهد داشت.

وی اضافه نمود: دست کاری در دستگاه های سوخت رسان به خصوص سیستم خودروهای گازسوز منجر به وقوع حوادث می گردد.

منتظری با تأکید بر این که بعضی حوادث و آتش سوزی ها در پی دست کاری تعمدی سیستم خودروهای گازسوز روی می دهد، توضیح داد: تجربه نشان داده که در سال های گذشته نیز با سهمیه بندی بنزین، بعضی از رانندگان به سمت استفاده از خودروهای گازسوز غیراستاندارد می رفتند.

وی اعلام کرد: هرگونه تغییر خودسرانه دستگاه های سوخت رسانی خودرو، عواقب خطرناکی در پی دارت.

منتظری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اعلام کرد: بعضی افراد سودجو، مخازن ال پی جی یا سی ان جی دست دوم که باید اسقاط گردد را پس از رنگ آمیزی به عنوان دستگاه های گازسوز کم کاربرد به فروش می رسانند.

وی از شهروندان خواست برای نصب مخازن گاز در خودرو حتماً به مراکز مجاز مراجعه نمایند تا شاهد حوادث غیرمترقبه و انفجار نباشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19500

به "دست کاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه ساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست کاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه ساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید