درباره پیام که پیام های واضحی نمی دهد، پدیده کجایی؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازیکنی که می گفتند تا سال ها خط هافبک و حمله ایران را بیمه می نماید اما نه تنها خیال همه را آسوده نکرد بلکه به مرز افول نزدیک شد و حالا می بینیم که در ترکیه هم روزگار بر وفق مراد او نیست.

درباره پیام که پیام های واضحی نمی دهد، پدیده کجایی؟

به گزارش خبرنگاران /امیر اسدی/جدایی از پرسپولیس، پیام صادقیان را مجبور کرد پیراهن صبا را بپوشد و همکاری با علی دایی را تجربه کند. صبا البته آن تیمی نبود که پیام انتظارش را داشت. البته صادقیان هم در حد و اندازه های دلخواه باشگاه قمی ظاهر نشد. همین مسئله، جدایی آنها را زودتر از موعد مقرر قطعی کرد. صادقیان که باید تصمیمی برای آینده خود می گرفت به تبریز رفت تا برای ماشین سازی بازی کند.

پیام در ماشین، بهتر از صبا بود اما در حد انتظارها از یک ستاره بی نظیر بازی نکرد. ستاره ای که با حرکات ویران کننده اش در زمین، نتیجه بازی را تغییر بدهد و همه را انگشت به دهان کند. او 19 بازی برای ماشین سازی انجام داد، 1356 دقیقه در زمین حضور داشت و 4 گل هم به ثمر رساند. برای لیگ هفدهم، برنامه پیام حضور در یک تیم ایرانی بود، تیمی که بتواند خواسته هایش را برآورده کند اما او همه را با حضور درسوپرلیگ ترکیه و باشگاه عثمانلی اسپور سورپرایز کرد.

صادقیان نه به عنوان ستاره ای که فوتبال ایران را به قبضه در آورد بلکه در قامت یک فوتبالیست تقریبا تمام گردیده پا به ترکیه گذاشت تا برای عثمانلی اسپور بازی کند. با قراردادی دو ساله که یک فصل آن در سوپرلیگ سپری شد و فصل دوم هم در لیگ یک تازه شروع گردیده.

پیام فصل قبل 10 بار برای عثمانلی اسپور در سوپرلیگ بازی کرد، 310 دقیقه در زمین بود و یک گل هم به ثمر رساند. او البته در جام حذفی درخشید و با پاس گل هایی که داد جایگاه خود را کمی مستحکم کرد تا این فصل هم برای عثمانلی اسپور بازی کند.

در بازی های تدارکاتی پیش فصل، صادقیان هم در ترکیب ثابت نهاده شد و هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد. او البته مقابل آلانیا اسپور در یک بازی تدارکاتی محک خورد تا آماده حضور در ترکیب ثابت عثمانلی اسپور گردد. اتفاقی که البته در بازی نخست فصل رخ نداد.

عثمانلی اسپور در نخستین بازی خود میهمان بلو اسپور بود. در ورزشگاه بلو آتاتورک و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر. برخلاف پیش بینی ها، پیام روی نیمکت نشست و بازی را همراه سایر بازیکنان شروع نکرد. مصطفی آکای 59 ساله که جانشین عرفان بوز گردیده از ابتدای نیمه دوم صادقیان را به زمین فرستاد اما پدیده سابق فوتبال ایران هم نتوانست مانع شکست یک بر صفر عثمانلی اسپور گردد.

صادقیان، بازیکنی که زمانی ستاره پرسپولیس بود و با حرکات تکنیکی اش در زمین همه را انگشت به دهان می کرد، حالا در لیگ یک ترکیه و ترکیب عثمانلی اسپور به یک بازیکن ذخیره تبدیل گردیده. بازیکنی که می گفتند تا سال ها خط هافبک و حمله ایران را بیمه می نماید اما نه تنها خیال همه را آسوده نکرد بلکه به مرز افول نزدیک شد و حالا می بینیم که در ترکیه هم روزگار بر وفق مراد او نیست. هر چند برای عثمانلی اسپور بازی می نماید اما آن پدیده کجا و این بازیکن نه چندان خطرناک و بی سر و صدا در زمین کجا.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 144

به "درباره پیام که پیام های واضحی نمی دهد، پدیده کجایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره پیام که پیام های واضحی نمی دهد، پدیده کجایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید