حسینی حق اعتراض ندارد، استقلال با این ظرفیت برای آسیا مشکل دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رضا حسن زاده در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به حضور تیم ملی ایران در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: تیم ملی ایران در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و از شانس قابل توجهی برای قهرمانی برخوردار است.

حسینی حق اعتراض ندارد، استقلال با این ظرفیت برای آسیا مشکل دارد

وی اضافه کرد: تیم ملی در هر پست 3 بازیکن خوب دارد که تفاوت زیادی با هم ندارند و تفاوت آنها تنها در سلیقه سرمربی است که از کدام یک از نفراتش بازی بگیرد.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: تیم ملی ایران تیم نخست آسیا است و برای همین تیم های کوچکتر مثل ویتنام و یمن مقابل ما انگیزه های مضاعفی دارند. تیم های کوچک می دانندن شانسی برای قهرمانی ندارند اما می توانند با پیروزی بر تیم بزرگ ایران دیده شوند که این انگیزه آنها را زیاد می نماید. لذا تیم ملی ایران نباید در این مسابقات هیچ تیمی را دست کم گرفته و از همان بازی نخست باید با همه توان در میدان حضور پیدا کند.

حسن زاده در خصوص انتظار از تیم ملی در جام ملتها بیان داشت: وقتی ما بهترین بازیکنان آسیا را داریم، بهترین مربی شاغل در آسیا را داریم، بیشترین ثبات را در یک دهه اخیر فوتبال آسیا داریم و ده ها فاکتور مثبت دیگر، چرا نباید انتظار قهرمانی از این تیم داشته باشیم؟

پیشکسوت آبی پوشان سپس با اشاره به برخی از واکنشهای سید حسین حسینی پس از خط خوردن از لیست تیم ملی بیان داشت: حسینی یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر ایران است و این که حقش بود در تیم ملی باشد یا خیر سئوالی است که کی روش باید پاسخ آن را بدهد. اما حسینی به جز تیم ملی، دروازه بان استقلال هم هست و نسبت به این تیم هم وظایف و تعهداتی دارد. او هم مثل هر دروازه بان خوب دیگری به حق انتظار دارد که دروازه بان فیکس و شماره یک تیمش باشد.

وی ادامه داد: وظیفه حسینی در قبال استقلال این است تا زمانی که قرارداد دارد، با بالاترین کیفیت ممکن تمرین نموده و تصمیم گیری در خصوص بازی کردن یا نکردن را به شفر واگذار کند. این در اختیار سرمربی است که تصمیم بگیرد کدام بازیکن بازی کند و کدام نه.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: البته که رحمتی هم در بهترین فرم ممکن واقع شده است و او هم به حق این انتظار را دارد که در ترکیب ثابت قرار داشته باشد. مگر عملکرد رحمتی در این فصل بد بوده؟ لذا بهترین کار اعتماد به شفر است و احترام گذاشتن به تصمیم او.

حسن زاده در خصوص نقل و انتقالات زمستانی استقلال خاطرنشان ساخت: مجموعه مدیران و کادر فنی باشگاه یکبار سر خرید بازیکن خارجی در ابتدای فصل مرتکب اشتباه شدند و حق دارند برای نیم فصل دوم با دقت بیشتری به انتخاب بازیکن خارجی دست بزنند. فرصت زیادی که صرف نقل و انتقالات زمستانی می گردد هم ناشی از همین دقت است.

وی ادامه داد: استقلال به جز خط دروازه، در هر سه خط به بازیکن احتیاج دارد. حتی اگر ما لیگ برتر را هم کنار بگذاریم برای لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیتی احتیاج داریم. قاطعانه می گویم این تیم با این ظرفیت برای آسیا مشکل خواهد داشت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3578

به "حسینی حق اعتراض ندارد، استقلال با این ظرفیت برای آسیا مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی حق اعتراض ندارد، استقلال با این ظرفیت برای آسیا مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید