جهانبخش: ممکن بود مقابل آرسنال بازی کنم اما کرونا اجازه نداد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هافبک لژیونر فوتبال ایران در برایتون می گوید تا قبل از تعطیلی رقابت های لیگ برتر انگلیس شرایط بسیار خوبی در تیمش داشته و ممکن بود از ابتدا مقابل آرسنال بازی کند.

جهانبخش: ممکن بود مقابل آرسنال بازی کنم اما کرونا اجازه نداد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون انگلیس در برنامه ورزش و مردم گفت: متاسفانه شیوع کرونا شرایط زندگی را برای همه مردم جهان سخت نموده است. تا یک هفته، 10 روز قبل از شیوع کرونا، خانواده ام به انگلیس آمدند و از آن موقع تا به امروز در کنار آن ها هستم و این موضوع از نظر روحی و روانی به من یاری می نماید.

هافبک ایرانی برایتون درباره برنامه برایتون در دوران شیوع کرونا گفت: نخستین کار باشگاه این بود که ما نسبت به تیم های دیگر تمرینات را زودتر تعطیل کردیم. فکر می کنم برایتون اولین شهری بود که بیماری را نشان داد.

وی درباره وضعیتش در برایتون تا قبل از شیوع کرونا، گفت: خدا را شکر بعد از دوران سختی که پشت سر گذاشتم، شرایط بازی برای من بهتر شد. بعد از بازی هایی که داشتم، فرایند رو به رشدم خیلی بهتر پیش رفت. احتمال حضور من در بازی با آرسنال خیلی بالا بود که بازی ها لغو شد. باید ببینیم چه تصمیماتی درباره بازی ها خواهند گرفت. امیدوارم شرایط تمرینی خودم را حفظ کنم و بتوانم در زمان بیشتری بازی کنم.

جهانبخش درباره حواشی مختلفی که درباره پاداش های پرداختی به کی روش مطرح شد، اظهار کرد: متاسفانه من هم صحبت هایی شنیدم که واقعا مقداری ناجوانمردانه است. کی روش و دستیارانش حدود 8 سال برای فوتبال ما زحمت کشیدند. شرایط از نظر فوتبالی خیلی بهتر بود. بعد از رفتن او دیدیم که چقدر شرایط بدتر شد. الان که او و دستیارانش نیستند و بعضی از بازیکنان هم در تیم ملی حضور ندارند، بحث هایی مطرح می گردد که درست نیست. نظر همه بازیکنان این است که هجمه های وارد شده به او حرفه ای نبود چرا که او در ایران نیست و نمی تواند از خودش دفاع کند. پاداش و دستمزدهای بازیکنان خارجی از جمله هلند در مقایسه با ما اصلا برابر نیست. پاداش های ما در تیم ملی غیرقابل مقایسه است.

  • سری آ خشن ترین لیگ اروپا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29864

به "جهانبخش: ممکن بود مقابل آرسنال بازی کنم اما کرونا اجازه نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: ممکن بود مقابل آرسنال بازی کنم اما کرونا اجازه نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید