جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و درخشش بوشهری ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نام بوشهر و هنرمندان برجسته این دیار مانند همواره در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان می درخشد.

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و درخشش بوشهری ها

به گزارش خبرنگاران، جهانشیر یاراحمدی بازیگر و پژوهشگر بوشهری و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از اعضای هیئت انتخاب بخش های کودک و نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است که سایر اعضای این هیئت را یدالله آقاعباسی کارگردان و پژوهشگر تئاتر از کرمان، جواد کبودرآهنگی کارگردان و بازیگر از همدان، حسن دولت آبادی نویسنده و کارگردان از تهران و کریم اکبری مبارکه بازیگر و کارگردان از تهران تشکیل می دهند.

همچنین در میان هشت نمایش راه یافته به بخش کودک -از میان 82 اثر ارسالی- نام نمایش مرد نون زنجبیلی به کارگردانی ندا بداغی از بندر دیّر استان بوشهر به چشم می خورد و در هفت نمایش بخش نوجوان این جشنواره نیز -از میان 51 اثر ارسالی- نام نمایش به مرور زمان به کارگردانی حسین اسدی از جزیره خارگ دیده می گردد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار کودک، طبیعت، تئاتر در دو بخش کودک و نوجوان آبان ماه امسال در همدان برگزار می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16215

به "جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و درخشش بوشهری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و درخشش بوشهری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید