مناظر دیدنی در جزیره اسکای در اسکاتلند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جزیره of در اسکاتلند . بزرگ‌ترین جزیره of , the درونی , جزیره Skye با مناظر خیره‌کننده خود جذب می‌شود . مرتفع‌ترین نقطه در کوهستان Cuillin , the متر ارتفاع Sgurr Alasdair است . و استخر Fairy یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان‌ها است .

مناظر دیدنی در جزیره اسکای در اسکاتلند

همانطور که چشم‌انداز , چشم‌انداز است , تاریخ کم‌تر تاثیرگذار نیست . از آن زمان به بعد , Inhabited , که از زمان قرون‌وسطی توسط قبایل اداره می‌شد , پس از آن با the جایگزین شد , و این جزیره منزلگاه بیشتر کشاورزان گوسفند بود . امروزه از گردشگری , ماهی گیری , کشاورزی و تقطیر استفاده می‌شود .
دژهای قبیله باید در فهرست مسافران گنجانده شوند . این جزیره به خاطر حیات وحش غنی آن مشهور است : در تورها , بازدید کنندگان به دیدن فک‌ها , وال‌ها , دلفین‌ها , گوزن‌های قرمز و بیشتر نیاز دارند . و البته , این مکانی است که برای کوه نوردان و کوهنوردان وجود دارد - مناظر شگفت‌انگیز از کوه‌های Cuillin باز می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ?
دیدن این مناظر خیره‌کننده .
کی به آنجا بروی ?
آب و هوا در تمام طول سال در جزیره ملایم است , ماه می ماه sunniest سال است .
چطور به آنجا برسیم ?
اتوبوس‌ها از گلاسکو و اینورنس به Portree می‌روند . قطارها از اینورنس قول بزرگ داده‌اند . این پل , جزیره را با سرزمین اصلی متصل می‌کند و یا شما می‌توانید یک قایق بردارید .

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38

به "مناظر دیدنی در جزیره اسکای در اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناظر دیدنی در جزیره اسکای در اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید