تیم بانوان ایران برابر فیلیپین مغلوب شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در بازی های مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک برابر فیلیپین باخت.

تیم بانوان ایران برابر فیلیپین مغلوب شد

به گزارش خبرنگاران، دور دوم بازی های فوتبال بانوان مقدماتی المپیک 2020 از امروز به میزبانی قطر شروع شد. تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها امروز در استادیوم حمد کبیر به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت. این بازی در حالی برگزار گردید که دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به سرانجام رساندند. البته در این نیمه بازیکنان ایران حملات پی درپی را به سمت دروازه فیلیپین وارد آوردند اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

اما نیمه دوم در شرایطی شروع شد که تیم ایران در دقایق ابتدایی غافلگیر شد و به فاصله کوتاهی دو گل دریافت کرد. تیم ملی ایران به رغم حملات مجدد نتوانست گل های خورده را جبران کند. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود فیلیپین به سرانجام رسید.

محمد علی سبحانی سفیر ایران در قطر ،لیلا صوفی زاده(نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال)، ابراهیم شکوری (سرپرست دبیر کلی)، سعید فتاحی(مسئول کمیته مسابقات)، داوود رفعتی، محمد جواد تهرانی با حضور در محل برگزاری بازی ها این دیدار را از نزدیک نظاره کردند. حدود 60تماشاگر با حضور در استادیوم این دیدار را تماشا کردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6056

به "تیم بانوان ایران برابر فیلیپین مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بانوان ایران برابر فیلیپین مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید