تغییر استراتژی بازاریابی اپل برای افزایش فروش آیفون ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق اعلام رسمی اپل، آیفون XR در حال حاضر پرفروش ترین آیفون محسوب می گردد اما این موضوع به معنای عالی بودن وضعیت فروش آیفون ها نیست. در ماه های گذشته، گزارش های زیادی در رابطه با فروش پایین تر از حد انتظار آیفون ها منتشر شده است. و حالا، به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل با اتخاذ استراتژی های بازاریابی جدید می خواهد این وضعیت را بهبود ببخشد.

تغییر استراتژی بازاریابی اپل برای افزایش فروش آیفون ها

بر اساس این گزارش، تعدادی از کارکنان بخش های مختلف بازاریابی شرکت اپل به قسمت بازاریابی آیفون منتقل شده اند. از زمان این تغییرات، اپل با ارائه تخفیف ها در ازای تعویض آیفون­های قدیمی، می خواهد کاربران مدل های قدیمی آیفون را به خرید مدل های جدید تشویق کند. در همین زمینه می توانیم به یکشنبه گذشته اشاره کنیم که یک بنر بزرگ در سایت اپل نهاده شد و در آن آمده بود کاربران آیفون 7 پلاس در ازای تحویل آیفون خود، می توانند آیفون XR را با قیمت فقط 449 دلار خریداری نمایند.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه، در بخش مربوط به شرحات آیفون ها است. معمولا، در کنار هر آیفون فقط یک شرح کوتاه و لینک Learn More قرار داشت. اما حالا، به جای شعارهای تبلیغاتی، در کنار هر آیفون به مهم ترین مشخصه های آن اشاره شده است.

حالا که دیگر اپل حاضر نیست آمار فروش آیفون های خود را منتشر کند، تنها راه آنالیز این موضوع، به وسیله نگاه به درآمدهای دریافتی این شرکت است. اما با توجه به اینکه اپل مرتبا قیمت آیفون های خود را افزایش می دهد، به این راحتی ها نمی توان نتایج موردنظر خود را از گزارش های مالی این شرکت استخراج کرد.

منبع: Phone Arena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2891

به "تغییر استراتژی بازاریابی اپل برای افزایش فروش آیفون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر استراتژی بازاریابی اپل برای افزایش فروش آیفون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید