ترس و استرس از شفر به بازیکنان منتقل شد، نیمه مربیان چه شد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شکست سنگین و خانگی استقلال مقابل السد گفت: قبلا هم گفته بودم این یک بازی سخت برای تیم ما هست. خیلی از کارشناسان و پیشکسوتان هشدارهای لازم را برای این بازی داده بودند اما کمتر به این هشدارها توجه شد.

ترس و استرس از شفر به بازیکنان منتقل شد، نیمه مربیان چه شد؟

وی در ادامه بیان داشت: شفر مقابل السد اشتباهات زیادی کرد. از انتخاب سیستم و انتخاب نفر گرفته تا انتخاب بازیکنان جایگزین. اما بزرگترین اشتباه شفر تعویضی بود که در ابتدای نیمه دوم انجام گرفت و این تعویض که از سر ترس انجام شد کلا جریان بازی را به سود السد کرد.

مدافع سابق آبی پوشان در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم برابر السد گفت: مدافعان ما کلا شب خوبی سپری نکردند اما ضعیف ترین عملکرد به محمد دانشگر باز می گردد. دانشگر در بازیهای داخلی هم نشان داده بود که تحت فشار اشتباهات زیادی می نماید. او زیاد خطا می نماید و زیاد اخطار می گیرد و حضورش در این بازی هیچ توجیهی نداشت. تنها دلیل حضور او در زمین ترس شفر از تیم حریف بود.

نوری توضیح داد: شفر از تیم حریف ترسید و این ترس همراه با استرس به تیم منتقل شد. السدی ها در خانه ما بازی می کردند و تعویضهای آنها تهاجمی بود اما تعویضهای استقلال تدافعی. شفر خودش راه پیرزی بر استقلال را به مربی السد نشان داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: همه توجه بازیکنان ما به ژاوی و گابی بود و در این میان بررسیورهای السد به خوبی نقاط ضعف خط دفاعی ما را بررسی کردند و بازی را به کناره ها بردند. آنها پشت غفوری و سهرابیان را هدف گرفته بودند و بارها دروازه ما را با تهدید روبرو کردند و در نهایت از پشت وریا غفوری یک گل هم زدند. بعد از آن که دانشگر آمد قطری ها فشار را به عمق دفاع ما منتقل کردند و باز هم نتیجه دریافتد.

بازیکن پیشین استقلال در دهه هفتاد ادامه داد: شب تلخی بر استقلال گذشت و هیچ یک از بازیکنان در حد خودشان نبودند. اما ضعیف ترین استقلالی در این بازی خود شفر بود. او نیمه دوم که نیمه مربیان است را دربست به رقیبش باخت.

وی اضافه کرد: خط دفاعی استقلال تاکنون محک خوبی نخورده بود و مقابل تیم های قوی امتحان پس نداده بود. این خط دفاعی مقابل تیم ذوب آهن یک محک نصفه و نیمه خورد و دو بار باز شد. ما الان باید خوشحال باشیم که بیشتر از 3 گل نخوردیم. بی تعارف می گویم السدی ها بعد از گل سوم از روی شکم سیری بازی کردند وگرنه سه یا چهار گل دیگر هم به ما زده بودند.

پیشکسوت آبی ها تاکید نمود: در شبی که هیچ استقلالی خوب نبود و از رحمتی درون دروازه گرفته تا غفوری، منتظری، باقری، الحاجی گرو و دیگران همه ضعیف بودند و پر اشتباه، ضعیف ترین و پر اشتباه ترین نفر خود شفر بود.

نوری در انتها بیان داشت: البته فوتبال ورزشی است که در آن با یک شکست همه چیز تمام نمی گردد. ما هنوز بازی برگشت را پیش رو داریم. گرچه نتیجه دریافت در آن بازی و صعود کردن خیلی سخت است، اما بهرحال باید امیدوار باشیم. اما باید این واقعیت را هم بپذیریم که به این تیم نمی توان امیدوار بود. این تیم احتیاج به ریکاوری روحی دارد و باید از نظر روحی ترمیم گردد تا بتواند در بازی برگشت نتیجه لازم را بگیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 443

به "ترس و استرس از شفر به بازیکنان منتقل شد، نیمه مربیان چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس و استرس از شفر به بازیکنان منتقل شد، نیمه مربیان چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید