تجهیزات داخلی در صنعت نفت جا خوش کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: سال جاری حدود 64 نوع قطعه توسط شرکت های داخلی به سفارش این شرکت ساخته شد که نقش زیادی در پیشبرد برنامه ها داشت و قطعا این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

تجهیزات داخلی در صنعت نفت جا خوش کردند

ابراهیم پیرامون در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط فراوری کالای داخلی در آغاجاری اظهار کرد: برای تامین احتیاجهای صنعت نفت برنامه هایی را برای استفاده از توانمندی های سازندگان داخلی داریم و بی شک از این ظرفیت ها حداکثر استفاده را خواهیم کرد و برای این مساله نیز برنامه های زیادی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره جمع آوری گازهای همراه گفت: برای این مساله دو اقدام را در نظر گرفته ایم که یکی از آن ها، همکاری با یک شرکت خصوصی برای ایجاد یک واحد به منظور جمع آوری گازهای همراه بوده است که حال حاضر کارهای این واحد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ادامه داد: برای مابقی گازهای همراه منطقه که حجم قابل توجهی دارند و احتیاجمند سرمایه گذاری عظیمی است، با هلدینگ خلیج فارس قراردادی را توسط شرکت ملی نفت و مناطق نفت خیز منعقد نموده ایم که این قرارداد اجرایی شده است؛ به زودی تاسیسات مورد احتیاج برای جمع آوری گازهای همراه منطقه آقاجاری احداث می گردد و ما در آینده نزدیک نباید گاز سوزی داشته باشیم.

به گفته پیرامون، کار طراحی و مهندسی این طرح رو به اتمام است و به زودی این طرح بزرگ ملی اجرایی خواهد شد تا گازهایی که تا به امروز به فلر تبدیل می شدند، جمع آوری و به خوراک پالایشگاه بیدبلند دو برای تامین خوراک پتروشیمی ماهشهر تبدیل گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19775

به "تجهیزات داخلی در صنعت نفت جا خوش کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات داخلی در صنعت نفت جا خوش کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید