بی ام و i3 به اتاق هتل تبدیل می شود؛ ایده عجیب آلمانی ها برای ترکیب لیموزین و خودروهای شهری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طی روزهای آینده، نمایشگاه الکترونیکی لاس وگاس آغاز به کار می کند. این نمایشگاه، فرصتی برای خودروسازان است تا با ارایه محصولات جدید و جذاب در بخش خودروهای برقی، مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنند. خودروساز باواریایی در این نمایشگاه با دست پر حاضر خواهد شد. بی ام و i3 نسخه Urban Suite، خودرو برقی دوست داشتنی ب ام و را به قالب یک سوئیت هتل درآورده است.

بی ام و i3 به اتاق هتل تبدیل می شود؛ ایده عجیب آلمانی ها برای ترکیب لیموزین و خودروهای شهری

هدف از طراحی این بی ام و i3 منحصر به فرد، این است که احساس حضور در خودرو به سرنشینان، حداقل به جز راننده، دست ندهد. با اینکه ب ام و i3 نسخه Urban Suite یک مدل مفهومی است، اما افراد قادر هستند تا این مدل را در دنیای واقعی خود شبیه سازی کنند.

سوئیت شهری آرامش بخش

ب ام و i3 نسخه Urban Suite، جایگاه های راحتی با تم سایه روشن آبی را جایگزین جایگاه های معمول خودرو می کند. یک میز و یک صفحه متحرک برای تماشای فیلم، دیگر اجزای کابین ب ام و i3 نسخه Urban Suite را تشکیل می دهند. ب ام و همچنین قسمتی به نام منطقه صوتی شخصی را برای این خودرو در نظر گرفته است. این منطقه قرار است همچون اتاق مجلل یک هتل، احساسی خوب برای گذر زمان را به سرنشینان القا کند.

تنها قسمتی که در بی ام و i3 نسخه Urban Suite دست نخورده باقی مانده، جایگاه راننده است. این قسمت که جایگاه راننده را شامل می شود، هیچ تفاوتی با نسخه معمولی ب ام و i3 ندارد. بی ام و برای نشان دادن ذات محیط زیستی این مدل، از مواد بازیافتی با کیفیت در ساخت کابین استفاده کرده که مطلوب به نظر می رسند.

خودروهای کوچک و لوکس، کلید حمل و نقل آینده

با وجود آن که ب ام و i3 خودرویی نسبتا کوچک است، ب ام و با ارایه نسخه سوئیت شهری، نسل جدیدی از جابجایی را معرفی می کند. دنیایی که در آن جابجایی های راحت به خودروهای لیموزین و شاسی بلندها خلاصه نمی شود، بلکه خودروهای راحت شهری به اجرای این وظیفه خواهند پرداخت. ب ام و چندین نسخه از سوئیت شهری جدید خود را به نمایشگاه CES لاس وگاس خواهد آورد.

این شرکت چندین دستگاه از بی ام و i3 نسخه Urban Suite را در اختیار سیستم حمل و نقل لاس وگاس قرار داده تا در طی روزهای برگزاری نمایشگاه، توجه مخاطبان را نسبت به این محصول جلب کنند. بنابراین به نظر می رسد روزهای جذابی برای شهروندان لاس وگاس در پیش رو باشد.

منبع:

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19682

به "بی ام و i3 به اتاق هتل تبدیل می شود؛ ایده عجیب آلمانی ها برای ترکیب لیموزین و خودروهای شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ام و i3 به اتاق هتل تبدیل می شود؛ ایده عجیب آلمانی ها برای ترکیب لیموزین و خودروهای شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید