بی اعتنایی بازار به قیمت های جدید خودروسازان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قیمت های جدید بعضی از خودرو ها روزگذشته در حالی از سوی خودروسازان اعلام شد که بازار خودرو های پرطرفدار امروز بی اعتنا به قیمت های جدید و بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

بی اعتنایی بازار به قیمت های جدید خودروسازان

به گزارش اقتصادنیوز، فهرست منتشر شده از سوی خودروسازان نشان از آن داشت که بعضی از محصولات رشد بیش از 9 درصدی قیمت ها را تجربه کردند و بعضی دیگر که شامل محصولات سایپا می گردد نیز این رشد قیمت ها تا بیش از 10 درصد بوده است.

با این وجود امروز بازار خودرو نسبت به قیمت های جدید خودروسازان واکنشی نداشته و ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت خودرو ها در بازار تغییری نداشته است.

به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای مشخص شدن نتایج مذاکرات وین از یک سو و ریزنوسان های نرخ دلار از سوی دیگر سایر عوامل را تحت تاثیر قرار داده اند و موجب شده اند تا بازار در روز های انتظار به سر ببرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به شاهین، کوییک R، کوییک معمولی، تیبا صندوقدار، تیبا 2 و ساینا اشاره نمود.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرطرفدار سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. در این خصوص می توان به کوییک R اشاره نمود این خودرو که روز گذشته با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد امروز بدون تغییر و با قیمت 154 میلیون تومان قیمت گذاری شد. کوییک معمولی نیز بدون تغییر امروز 148 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

از سوی دیگر تیبا 2 معمولی نیز با قیمت 134 میلیون تومان و تیباصندوقدار 124 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند. ساینا نیز امروز با قیمت 141 میلیون تومان در بازار معامله شد.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو شاهین اشاره نمود که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن موقع قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو مشخص کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58026

به "بی اعتنایی بازار به قیمت های جدید خودروسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتنایی بازار به قیمت های جدید خودروسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید