به زودی می توانید پهپادی بخرید که هر چیزی را به آتش می کشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در سال 2015، نوجوانی از ایالت کنتیکت نیو انگلند امریکا این پرسش را مطرح نمود که آیا ربات های پرنده ساخته شده توسط آن ها می توانند اسلحه یا چیزی شبیه به بازو برای پرتاب آتش داشته باشند؟

به زودی می توانید پهپادی بخرید که هر چیزی را به آتش می کشد

اکنون، این پهپاد آماده عرضه به بازار است و خبر خوب یا بد، شما می توانید آن را خریداری کنید. همین پنج شنبه، فروش پهپاد شعله افکن شخصی شروع می گردد و خرید آن هم ساده تر از آن چیزی است که تصور کنید.

دستگاه Throwflame TF-19 Wasp یک بازو اشعه افکن است که می تواند آتش را به سوی هدفی معین پرتاب کند و می تواند روی یک پهپاد تجاری سنگین وزن برای استفاده در کاربردهای خاص است نصب گردد. این اسلحه می تواند اهدافی تا حدود 7.5 متری خود را به آتش بکشد.

یک گالن سوخت نیز به زیر پهپاد متصل شده تا در پروایز همراه خود داشته و 100 ثانیه ای آماده پرتاب آتش گردد.

چندین هزار دلار برای آتش بازی هوایی

قیمت این شعله افکن 1499 دلار است و شامل هزینه خرید پهپاد نمی گردد. خود مشتری باید یک پهپاد حرفه ای مانند DJI S1000 به همراه یک کنترلر پرواز A2 را هم تهیه کند. باتری 16 هزار میلی آمپرساعتی 6S LiPo و ریموت TBS Tango R/C را هم در نظر داشته باشید. هزینه کلی سرهم کردن پهپاد شعله افکن حدود 2600 دلار می گردد.

اگر بخواهید یک دوربین از شرکت GoPro نیز روی پهپاد خود سوار کنید تا تصاویری از نزدیک بگیرید؛ باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

خود شرکت Throwflame پهپادهایی از 1000 تا 10 هزار دلار را آماده عرضه به مشتریان دارد. این پهپادها کاملا سفارشی هستند و بسته به درخواست و احتیاج مشتری، تجهیزات اضافی روی آن ها سوار می گردد.

اما واقعا چرا ما به چنین ابزاری احتیاج داریم و باید چندین هزار دلار برای خرید یک پهپاد مجهز به اشعه افکن خرج کنیم؟

در کشور چین از این نوع اشعه افکن ها برای پاک کردن خطوط برق استفاده می گردد. همین طور، برای از بین بردن بعضی آفت ها و علف های هرز رویده شده در زمین یا روی درختان می توان از پهپاد اشعه افکن استفاده کرد.

مزیت بزرگ این اسلحه، ایجاد آتش و سوختگی های کنترل شده و محدود است. در ادامه می توانید فیلمی از نحوه کار Throwflame TF-19 Wasp مشاهده کنید:

منبع

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15459

به "به زودی می توانید پهپادی بخرید که هر چیزی را به آتش می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی می توانید پهپادی بخرید که هر چیزی را به آتش می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید