بریتانیا برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک عضو ارشد دولت بریتانیا گفته است که کابینه جدید این کشور برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا در خاتمه ماه اکتبر آماده می گردد.

بریتانیا برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده می گردد

به گزارش خبرنگاران ، مایکل گوو، مدیر تدارکات برای بریگزیت بدون توافق در مطلبی که در ساندی تایمز چاپ نموده نوشته فرض کابینه بوریس جانسون این است که اتحادیه اروپا حاضر نخواهد شد بر سر توافقی جدید مذاکره کند. به همین دلیل برای دولت کنونی، تدابیر ضروری برای خروج بدون توافق یک اولویت است.

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یا بریگزیت، به یکی از عمیق ترین بحران های سیاسی در بریتانیا تبدیل شده است.

هم گروهی از هواداران بریگزیت و هم بخشی از مخالفان، با توافقی که دولت قبلی بریتانیا با اتحادیه اروپا به دست آورد، مخالف بودند و به همین دلیل آن توافق سه بار در مجلس رد شد.

وی نوشته است: اگرچه هدف یک خروج همراه با توافق است اما دولت باید برای هر سناریویی آماده باشد. نخست وزیر و دولت جدید و ماموریت تازه همگی خروج از اتحادیه اروپا در 31 اکتبر است. دراین تردیدی نیست هیچ تاخیری هم رخ نخواهد داد.بریگزیت رخ خواهد داد.

گوو تاکید نموده است: رهبران اتحادیه اروپا می گویند نگرش خود را تغییر نخواهند داد ما همچنان امیدواریم که آنها نظرشان را تغییر دعند اما ما بر این فرض که تغییری رخ نخواهد داد کار می کنیم.

Read more

Gove said the government would do everything in our power to secure a good deal for the UK, but said simply presenting Theresa Mays withdrawal agreement to Parliament again would not be enough. You cant just reheat the dish thats been sent back and expect that will make it more palatable, he wrote.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10536

به "بریتانیا برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتانیا برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید