برگزاری چهارمین نشست شاعران و نویسندگان طنزپردازان در مترو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، چهارمین محفل شعر طنز مترو خند با حضور شاعران طنز پرداز در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت، ولی عصر (عج) برگزار می گردد.

برگزاری چهارمین نشست شاعران و نویسندگان طنزپردازان در مترو

به گزارش ، چهارمین محفل شعر طنز مترو خند با حضور شاعران طنز پرداز در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: چهارمین محفل طنز متروخند از سوی شرکت بهره برداری با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مترو با هدف فراهم آوردن فرصتی برای بهره مندی سروده های طنزآمیز شاعران طنزپزداز در مورد مسائل مترو و همچنین ایجاد شور و شادی و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای مسافران مترو برگزار می گردد.

احسان بیسادی محفل طنز متروخند را زمینه فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده های طنزآمیز شاعران طنزپزداز در مورد مسائل مترو مطرح نمود و گفت: گذرگاه های فرهنگی مترو روزانه شاهد تردد میلیون ها مسافر شهر زیرزمینی است و این فرصت مناسبی است که با استفاده از ظرفیت های هنری و ادبی فضای بانشاط و شادی را برای مسافران فراهم آوریم.

وی اضافه نمود: در این برنامه شاعران مطرح طنز کشور رضا رفیع و سعید بیابانکی به شعرخوانی می پردازند. اجرای موسیقی، مسابقه ذوق آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز از دیگر بخش های این محفل طنز است.

از دیگر شاعران طنزپرداز حاضر در این برنامه می توان فرامرز ریحان صفت، مهدی فرج اللهی، مجتبی احمدی، مصطفی مشایخی و علیرضا لبش را نام برد. همچنین تک نوازی سنتور توسط اسماعیل صفوی از دیگر بخش های این محفل ادبی است.

بیسادی گفت: مسافران خوش ذوق مترو در ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) نیز می توانند آثار و اشعار طنز خود را ارائه نمایند.

لازم به ذکر است دوستداران محافل ادبی برای حضور در این برنامه می توانند سه شنبه 28 خرداد ساعت 18 به ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت، ولی عصر (عج) مراجعه نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8876

به "برگزاری چهارمین نشست شاعران و نویسندگان طنزپردازان در مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین نشست شاعران و نویسندگان طنزپردازان در مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید