برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر به میزبانی شیراز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در چهارمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون، درباره برگزاری مسابقات بین المللی دهه فجر در شیراز تصمیم گیری شد.

برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر به میزبانی شیراز

به گزارش خبرنگاران، در این نشست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضا در چهارمین جلسه هیئت رئیسه گفت که برنامه ریزی و استراتژی فدراسیون از سوی هیئت رئیسه ترسیم می گردد و کادر اجرایی ملزم به اجرایی برنامه ها است.

سپس مددی گزارشی از جلسه با کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و بازدیدی که از شهرستان شیراز و امضای تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را داشت، ارائه کرد. در ادامه اعضای هیئت رئیسه نقطه نظرات خود را اعلام و در خاتمه جلسه موارد زیر مورد تصویب نهاده شد:

مقرر شد برنامه ریزی جهت برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر از 15 تا 19 بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان شیراز انجام و تفاهم نامه­ ­ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و فدراسیون بدمینتون منعقد گردد.

با توجه به ارائه گزارش از سوی ابراهیم راضی رئیس هیئت بدمینتون استان فارس از برنامه های آن استان در مورد نحوه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر، تمامی شرایط فدراسیون مورد قبول اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نهاده شد.

مقرر شد کمیته مالی فدراسیون در مورد راهکارهای درآمدزایی در جلسه بعدی گزارش خود را ارائه دهد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15123

به "برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر به میزبانی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر به میزبانی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید