با بچه ها تالاسمی و سرطانی همنوا شویم...

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - به گفته مدیرکل انتقال خون بوشهر از هم استانی های عزیز تقاضا داریم در روز پایانی ماه صفر با مراجعه به پایگاه دشتستان و بوشهر به کمک نیازمندان خون به ویژه بیماران تالاسمی و سرطانی بشتابند.

با بچه ها تالاسمی و سرطانی همنوا شویم...

به گزارش ایسنا، نرگس عبیدی با بیان اینکه در موج سوم کرونا به علت رعایت بیشتر مردم برای در خانه ماندن میزان مراجعه به مراکز اهدای خون کم شده است، بیان کرد: از آنجایی در استان حدود 500 بیمار تالاسمی داریم که به طور پیوسته باید خون دریافت کنند، در حالی که فرایند حضور مردم در روزهای اخیر جهت اهدای خون با کاهش روبرو شده است.

وی تاکید نمود: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم در روز سرانجامی ماه صفر با مراجعه به پایگاه های دشتستان و بوشهر به یاری نیازمندان خون به ویژه بیماران تالاسمی و سرطانی بشتابند.

این مسئول اعلام نمود: پویش نذر سال جاری با شعار یاری مومنانه، اهدای خون، اهدای زندگی، از تاسوعا شروع شده، و تا سرانجام ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم در این روزها بتوانیم با دعوت و حضور پرشور و برنامه ریزی مردم ذخائر خون استان را در حد قابل قبول نگه داریم تا هیچ نیازمند خون و فرآورده های آن بر روی تخت بیمارستان دغدغه این موضوع را نداشته باشند.

مدیرکل انتقال خون بوشهر توضیح داد: ضروری است به این موضوع اشاره کنم که همه پروتکل های بهداشتی به طور سختگیرانه در مراکز اهدای خون رعایت می گردد و هم استانی های عزیز با طیب خاطر می توانند جهت اهدای خون مراجعه کنند.

عبیدی یادآور شد: مراجعه کنندگان این اطمینان را داشته باشند که بعد از خانه یکی از امن ترین مکان ها، مراکز اهدای خون می باشد و نیز این موضوع بسیار مهم است که مردم بدانند با اهدای خون کرونا منتقل نمی گردد.

وی با اشاره به آیه 23 سوره مائده هر کس جان یک نفر رانجات دهد گویا جان امتی را نجات داده است، ادامه داد: با اهدای هر واحد خون جان سه نفر را نجات دهیم و مروج فرهنگ ایثار و گذشت پیامیر مهربانی(ص) باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42532

به "با بچه ها تالاسمی و سرطانی همنوا شویم..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بچه ها تالاسمی و سرطانی همنوا شویم..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید