بانوی طلایی ایران در یونیورسیاد: از دریافت اولین مدالم در تیراندازی خوشحالم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قهرمان رشته تیراندازی تپانچه 10 متر بازی های یونویرسیاد 2019 گفت: از اینکه اولین مدال ورزشی ام را گرفتم خوشحالم و امیدوارم سایر ورزشکاران ایران نیز مزد زحماتشان را بگیرند.

بانوی طلایی ایران در یونیورسیاد: از دریافت اولین مدالم در تیراندازی خوشحالم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، درسا عربشاهی بانوی تیرانداز ایران پس از کسب مدال طلا در رشته تپانچه در سی امین دوره یونیورسیاد در ناپل ایتالیا گفت: خوشحالم که نخستین مدال طلای تیراندازی در این مسابقات و اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کردم. همچنین این مدال نخستین مدال بین المللی من محسوب می گردد و از بابت کسب این پیروزیت نیز بسیار خوشحالم.

وی در ادامه اضافه کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود اما در نهایت من و هانیه رستمیان پیروز شدیم در صندلی اول و دوم قرار بگیریم و با این مدال ها صندلی کاروان ایران را ارتقا دهیم.

بانوی طلایی ایران یادآور شد: برای همه ورزشکاران حاضر در کاروان ایران آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم این مدال این مدال طلا آغاز کسب مدال های بیشتر برای ورزشکاران کشورمان باشد.

وی اعلام کرد: تمرینات زیادی را زیر نظر مریم طالبی سرمربی تیم ملی پشت سر گذاشتیم و به خوبی آماده حضور در این رویداد شدیم. سطح کیفی مسابقات بالا بود و خوشحالم به اولین مدال دوران حرفه ای رسیدم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9585

به "بانوی طلایی ایران در یونیورسیاد: از دریافت اولین مدالم در تیراندازی خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی طلایی ایران در یونیورسیاد: از دریافت اولین مدالم در تیراندازی خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید