بازدید دانشجویان دانشگاه مونیخ آلمان از جاذبه های گردشگری گناباد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: جمعی از اساتید و دانشجویان رشته ایران شناسی بخش مطالعات خاورمیانه دانشگاه مونیخ آلمان از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

بازدید دانشجویان دانشگاه مونیخ آلمان از جاذبه های گردشگری گناباد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، علیرضا شناسایی رئیس اداره میراث فرهنگی گناباد، امروز چهارشنبه 2 آبان با اعلام این خبر گفت: این افراد در این سفر یک روزه خود به شهرستان گناباد از آثاری همچون مسجد جامع، موزه های مردم شناسی و باستان شناسی، سرای ادیب، روستای هدف گردشگری ریاب، روستای ییلاقی زیبد و همچنین شهر کاخک بازدید کردند.

او اضافه نمود: این گردشگران از 27 مهر وارد استان خراسان رضوی شده و از آثار تاریخی شهرستان های استان از جمله مشهد، حرم مطهر، موزه های آستان قدس، آرامگاه نادر، آرامگاه فردوسی و شهر تاریخی توس، نیشابور، تربت جام، تایباد، تربت حیدریه و بازدیدها داشته و خواهند داشت.

شناسایی با بیان اینکه هدف این تور گردشگری آشنایی میدانی با آثار تاریخی ،باستانی و مذهبی شهرهای خراسان است ، توضیح داد: این گردشگران ششم آبان ماه، مشهد را به مقصد آلمان ترک می نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد اظهار داشت: این تور با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق برگزار شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1905

به "بازدید دانشجویان دانشگاه مونیخ آلمان از جاذبه های گردشگری گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دانشجویان دانشگاه مونیخ آلمان از جاذبه های گردشگری گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید