انتقاد شهردار لندن از سفر ترامپ به انگلیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهردار لندن به شدت از سفر رئیس جمهور آمریکا به بریتانیا انتقاد نموده است.

انتقاد شهردار لندن از سفر ترامپ به انگلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صادق خان شهردار لندن با انتشار مطلبی در نشریه گاردین ضمن انتقاد از سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، نوشت: بریتانیا در آستانه سفر ترامپ، در طرف اشتباه تاریخ قرار گرفته است.

وی در ادامه اضافه نمود: طی سال های آینده، تصور می کنم که این سفر رسمی مایه شرمساری عمیق ما خواهد شد و اذعان خواهیم کرد که ما در طرف اشتباه تاریخ قرار داشتیم. می دانم که الان دیگر برای متوقف کردن سفر رئیس جمهور آمریکا خیلی دیر شده است ولی هنوز دیر نشده است که نخست وزیر انگلیس اقدام درستی را انجام دهد.

سفر 3 روزه ترامپ به بریتانیا قرار است فردا دوشنبه شروع گردد. پیش بینی می گردد هزاران نفر از معترضان در مخالفت با این سفر اقدام به برپایی راهپیمایی گسترده ای نمایند.

صادق خان در ادامه این مطلب نوشت: به نظر من ترزا می نخست وزیر انگلیس باید یک بیانیه قاطع در مخالفت و رد ترامپ و برنامه های افراطی وی صادر کند، البته این بیانیه قطعا در مخالفت با ایالات متحده به عنوان یک کشور و صندلی ریاست جمهوری نخواهد بود.

وی تاکید نمود: تاریخ به ما خطر ناشی از ترس گفتن حقیقت در برابر زور و قدرت را آموزش می دهد و همین طور خطر ناشی از دفاع نکردن از ارزش های خود در برابر ظهور تفکرات افراطی را. در این دوران پر چالش در سیاست جهانی، بیشتر از هر زمان دیگری این مساله اهمیت دارد که این درس را به یاد داشته باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8278

به "انتقاد شهردار لندن از سفر ترامپ به انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شهردار لندن از سفر ترامپ به انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید