امیدوارم سرپرست جدید نگاه ویژه ای به کشتی بانوان داشته باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های قهرمانی کشور روز آدینه برگزار و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. زهرا یزدانی در وزن 55 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به دست آورد. تیم ملی قرار است شهریور ماه در مسابقات قهرمانی دنیا و مرداد ماه در مسابقات آسیایی شرکت کند که البته این اعزام در گرو تصمیم سرپرست جدید و وضعیت اقتصادی فدراسیون است.

امیدوارم سرپرست جدید نگاه ویژه ای به کشتی بانوان داشته باشد

زهرا یزدانی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور آلیش گفت: رقابت ها خوب بود و از سطح کیفی بالایی برخوردار بود. در مسابقه نیمه نهایی با یگانه غریب گشته کشتی گرفتم و با شکست او پیروز شدم راهی فینال شوم.

ملی پوش کشتی آلیش بانوان در ادامه گفت: طبق قانون فدراسیون کشتی هر کشتی گیر در بخشی مقام آور باشد دیگر نمی تواند در بخش دیگر شرکت کند. به همین دلیل تمرکزم بر روی آلیش است و کلاسیک کار نمی کنم.

یزدانی تاکید نمود: سال گذشته به دلیل مسائل مالی اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی لغو شد. در حال حاضر نیز منتظر هستیم که چه اتفاقی رخ می دهد. شرایط مالی کشور خوب نیست و بعد از رفتن رئیس فدراسیون نیز دو سرپرست تغییر نموده است. امیدوارم سرپرست جدید نیز هوای کشتی بانوان را داشته باشد.

ملی پوش کشتی آلیش اظهار کرد: مسابقات جهانی شهریور ماه به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد. برنامه ریزی انجام شده در زمان سرپرستی بنی تمیم بود و حال باید منتظر نظر سرپرست جدید باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7299

به "امیدوارم سرپرست جدید نگاه ویژه ای به کشتی بانوان داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم سرپرست جدید نگاه ویژه ای به کشتی بانوان داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید