افشار: می خواهیم پیست دیزین را به استانداردهای بین المللی برسانیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بهره بردار پیست اسکی دیزین گفت که هدف مجموعه کاری اش رساندن این پیست به استانداردهای بین المللی است.

افشار: می خواهیم پیست دیزین را به استانداردهای بین المللی برسانیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شهیار افشار بهره بردار پیست اسکی دیزین در نشست خبری امروز با اشاره به سوابقش در این رشته گفت: من در شانزده سالگی مدیریت پیست افشار در آبعلی را برعهده گرفتم. اسکی یکی از ورزش هایی است که در جهان امکانات زیادی برایش فراهم می گردد، اما در ایران اینگونه نیست. سعی کردم با اجرای سیستم ها و به کارگیری افراد توانا به اسکی ایران یاری کنم. خوشبختانه تا حد بسیار زیادی پیروز بوده ایم. همچنین سعی داریم کمبودها را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: ما در چارت دیزین فردی خارج از اسکی نداریم و همه این رشته را می شناسند. معتقدیم کار باید دست کسی باشد که این حوزه را بشناسد. می توانیم این قول را بدهیم که سطح رضایت مردم را به بالاترین حد برسانیم. اسکی نه بیزینس، بلکه عشق و علاقه ما است و در راستای این توانایی ها پیش می رویم. دیزین ملک شخصی من نیست و برای نظام است. سعی داریم در این پیست آبروی نظام را حفظ کنیم و با سرویسی که به توریست ها می دهیم، آبروی نظام را حفظ کنیم.

افشار درباره موضوع استاندارد سازی دیزین گفت: دو خط در دیزین استاندارد آنها گرفته شده است. سایر خط ها کارشان را انجام می دهند و در آینده نزدیک استاندارد همه را می گیریم. به لحاظ استانداردسازی هم اداره راهداری نکاتی را مطرح نمود که برطرف ایراد کردیم. خوشبختانه مسائل حل شده است.

وی درباره مرگ یک کارگر در جاده شمشک به دیزین گفت: جهت بیمه بوده و دیه قطعا پرداخت می گردد.

افشار درباره مدت قراردادش گفت: قرارداد ما یک ساله است و در صورت تحقق شرایطی، این قرارداد ادامه خواهد یافت. در حال حاضر از چهل درصد از پتانسیل پیست استفاده می گردد. البته یکسری امکانات برای گسترش اسکی احتیاج است که فعلا نداریم و احتیاج به بروز رسانی داریم. بودجه ای را بابت این موضوع در نظر گرفته ایم و اگر وزارت ورزش نظرش مثبت باشد، این سرمایه گذاری را انجام می دهیم و پیست را به استانداردهای بین المللی خواهیم رساند.

افشار درباره شرایط مالی و اینکه مهمترین دغدغه اش چیست، مطرح نمود: نگرانی از جابجایی مدیران نداریم که بخواهند با این اتفاقات، ما را پس بزنند. وقتی کار دست کاردان باشد، بهره لازم گرفته می گردد و الان این شرایط وجود دارد. به هر حال چه وزیر فعلی و چه نفر بعدی معتقدم که باید به کار با تیم فعلی در دیزین ادامه بدهند. البته همکاری وجود دارد و چیزی جز این هم نیست.

افشار درباره تعامل با فدراسیون اسکی گفت: فدراسیون متولی این رشته است و خوشبختانه رئیس فدراسیون از جنس این رشته است و به طور کامل تعامل دوطرفه وجود دارد و دغدغه ای از این بابت وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که مسئول نصب بهمن پران در جهت شمشک به دیزین چه نهادی است، توضیح داد: از نظر راه باید بگویم که جاده بالا احتیاج به چهار تا شش بهمن پران دارد و اگر سرمایه گذاری طولانی مدت باشد، حاضر به اجرای آن هستیم. تا زمانی که جاده به ما تحویل داده نگردد، اداره راه مسئولیت را بر عهده دارد.

همچنین قربانعلی سولقانی مدیر مجموعه پیست اسکی دیزین در این نشست گفت: دیزین 550 هکتار وسعت دارد که انواع بالابرها در آن فعال هستند. هفت ماشین برف کوب کار آمادگی را انجام می دهند. ضمن اینکه در حال حاضر تنها از چهل درصد وسعت دیزین بهره برداری می گردد. با توجه به راحتی تردد از جهت شمشک، تمام تمهیدات برای بازگشایی این محور صورت گرفته و همه می توانند استفاده نمایند. امیدواریم شاهد این باشیم که با همکاری شرکت توسعه و وزارت ورزش، شرایط بهتری فراهم گردد. همچنین راه اندازی پیست شب یکی از برنامه های ما در دیزین است که امیدواریم محقق گردد. امیدواریم به نقطه ای برسیم که بیش از چهل درصد بتوانیم از فضای این بخش استفاده کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4851

به "افشار: می خواهیم پیست دیزین را به استانداردهای بین المللی برسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشار: می خواهیم پیست دیزین را به استانداردهای بین المللی برسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید