افزایش 22 درصدی فراوری خودرو تا ابتدای شهریور 99

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی برای شفاف سازی برنامه های آینده پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو اطلاع داد و گفت: در جلسه اخیر کمیته خودرو گزارشی از فرایند واگذاری سهام، اموال و املاک مازاد شرکت های خودروساز ارائه شد.

افزایش 22 درصدی فراوری خودرو تا ابتدای شهریور 99

به گزارش خبرآنلاین، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی برای شفاف سازی برنامه های آینده پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو اطلاع داد و گفت: در جلسه اخیر کمیته خودرو گزارشی از فرایند واگذاری سهام، اموال و املاک مازاد شرکت های خودروساز ارائه شد.

مهدی صادقی نیارکی در جلسه کمیته تخصصی خودرو که با حضور تعدادی از معاونان وزارت صمت، نمایندگان دستگاه های نظارتی و خودروسازان برگزار گردید، با تشریح مهمترین تصمیمات این کمیته برای ساماندهی شرایط صنعت خودرو، خواهان ارائه گزارشی از سوی خودروسازان در راستای اجرای مصوبات ستاد مالی سران سه قوه شد.

معاون امور صنایع وزارت صمت اضافه کرد: واگذاری دارایی های غیر مولد خودروسازان از جمله این مصوبات بود و خودروسازان با ارائه گزارشی از نحوه تحقق این مصوبات به تشریح شرایط فراوری و میزان کاهش تعهدات خودرو های معوق پرداختند.

وی، فرایند تجاری سازی و فراوری خودرو را مناسب ارزیابی کرد و اضافه کرد: از ابتدای سال 99 تا خاتمه مرداد ماه، بیش از 365 هزار دستگاه خودرو توسط دو خودروساز عظیم کشور فراوری شده است که بخش عمده ای از این فراوریات در قالب کاهش تعهدات در اختیار مشتریان نهاده شده است. وی از افزایش 22 درصدی فراوری خودرو تا ابتدای شهریور 99 اطلاع داد و گفت: در این بازه زمانی فرایند تحویل خودرو های معوق افزایشی بوده و تا به امروز 211 هزار و 520 خودروی معوق تحویل مشتریان شده است. در این نشست، عملکرد شرکت های خودروساز در طرح های فروش و پیش فروش در مرحله اول و دوم مورد آنالیز نهاده شد و تصمیماتی برای طرح های آینده فروش و پیش فروش خودرو اتخاذ شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39306

به "افزایش 22 درصدی فراوری خودرو تا ابتدای شهریور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 22 درصدی فراوری خودرو تا ابتدای شهریور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید