افتتاح و کلنگ زنی 8 طرح عمرانی - کشاورزی در چادگان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرماندار چادگان از افتتاح و کلنگ زنی 8 طرح عمرانی - کشاورزی با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال در شهرستان چادگان هم زمان با هفته دولت اطلاع داد.

افتتاح و کلنگ زنی 8 طرح عمرانی - کشاورزی در چادگان

عباس توکلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، به پروژه های آماده افتتاح در شهرستان چادگان اشاره و اظهار کرد: نام گذاری هفته اول شهریورماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان انسانیت را به تصویر کشیده و راستا رشد و ترقی، عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار نموده اند.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 8 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال در شهرستان چادگان در هفته دولت اطلاع داد و اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید با پیگیری ها و حمایت های استاندار اصفهان و کوشش های مدیران دستگاه های مختلف اعتبار و تعداد پروژه ها از محل اعتبارات استانی و ملی در امسال نیز افزایش داشته است.

فرماندار چادگان اظهار داشت: جاده باغ ناظر - تهلگی به طول 5500 متر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال افتتاح شد که از این پس شهرستان چادگان به فریدونشهر را به هم دیگر متصل می نماید.

توکلی توجه ویژه به مناطق روستایی را جز برنامه های کاری فرمانداری دانست و اضافه کرد: طرح های اشتغال زایی و همچنین تأمین مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در سال 98 اجرا شده است.

وی صندلی کشاورزی را در چادگان مهم دانست و اضافه کرد: طرح های مختلف آبیاری و ساخت استخر پرورش ماهی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12751

به "افتتاح و کلنگ زنی 8 طرح عمرانی - کشاورزی در چادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 8 طرح عمرانی - کشاورزی در چادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید