اسرار خانواده سلطنتی انگلیس با این سریال فاش می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فصل جدید سریال تاج با موضوع ازدواج پرنسس دایانا، عروس معروف جداشده از خانواده سلطنتی انگلیس، ساخته می گردد.

اسرار خانواده سلطنتی انگلیس با این سریال فاش می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سازنده سریال تاج (The Crown)، از انتخاب الیزابت دبیکی ـ بازیگر استرالیایی ـ برای بازی در نقش پرنسس دایانا در فصل جدید این سریال اطلاع داد.

در فصل قبل یعنی فصل چهارم این سریال این نقش را اما کورین ایفا نموده است.

سریال تاج که تا به امروز جوایز متعددی همچون امی و گلدن گلاب را کسب نموده، قرار است در دو فصل دیگر هم برای به تصویر کشیدن دهه 90 میلادی و نیز اولیل قرن 21 ادامه پیدا کند. این زمان پر استرس ترین دوره برای مشهورترین خانواده سلطنتی جهان یعنی خانواده سلطنتی انگلستان است.

سریال تاج در فصل جدید به ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز می پردازد و اینکه چگونه این ازدواج که شبیه به داستان های خیالی بود به سرانجام رسید. همچنین داستان تصادف دایانا در سال 1997 و در پاریس پس از جدایی اش از شاهزاده ولز هم در این فصل به تصویر کشیده می گردد.

الیزابت دبیکی در فیلم های اسکاری مانند گتسپی عظیم، مردی از یو. ان .سی .ال .ای و نگهبانان کهکشان2 ایفای نقش نموده است. او همچنین در فیلم جدید کریستوفر نولان به نام تنت نیز بازی داشته است.

در ابتدا قرار بود که سریال تاج در شش فصل ساخته گردد اما در ماه ژانویه پیتر مورگان، نویسنده این مجموعه اعلام نمود که در فصل پنج، سریال را به سرانجام می رساند، اما در ماه ژولای او مجددا از ساخت سریال در شش فصل و پوشش 60 سال از تاریخ خانواده سلطنتی بریتانیا اطلاع داد.

پس از پخش فصل چهارم، وقفه ای طولانی در فراوری سریال تاج ایجاد شد و حالا قرار است فصل پنجم آن سال 2022 پخش گردد.

در فصل جدید تغییراتی روی داده است از جمله اینکه نقش ملکه الیزابت در این فصل به ایملدا استنتون سپرده شده است. این نقش را در فصل های سوم و چهارم الیویا کلمن، بازیگر برنده اسکار ایفا نموده است.

جاناتان پرایس در فصل جدید نقش شاهزاده فیلیپ را ایفا خواهد نمود و جیلین اندرسون در نقش مارگارت تاچر (نخست وزیر انگلیس) بازی می نماید.

جاناتان پرایس درباره ایفای نقش شاهزاده فیلیپ گفته است: از همکاری مجدد با شبکه نتفلیکس پس از تجربه موفقی که در فیلم دو پاپ و همکاری با این شبکه داشتم، بسیار خوشحالم. بازی در این فیلم به من این شجاعت را داد که اکنون بتوانم بازی در نقش پرنس فیلیپ را بپذیرم.

پیتر مورگان در گفت وگو با شبکه هالیوود ریپورتر گفته است که اصلا انتظار چنین موفقیتی برای این سریال را نداشته و گمان نمی نموده که سریالی اینچنین ادامه دار و طولانی را بنویسد.

او گفته است در فصل جدید اتفاقاتی می افتد که با شرایط حال حاضر خانواده سلطنتی انگلیس کاملا متفاوت است. مورگان همچنین گفته است فصل ششم و سرانجامی سریال قرار نیست تا زمان حال ادامه داشته باشد؛ بنابراین داستان ازدواج پرنس هری با مگان مارکل و رسوایی شاهزاده اندرو و داستان جفری اپستین را نیز شامل نمی گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39660

به "اسرار خانواده سلطنتی انگلیس با این سریال فاش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار خانواده سلطنتی انگلیس با این سریال فاش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید