از انتظار برای محرومیت پرسپولیس تا رکورد الهلال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک روزنامه ورزشی عربستان به انتشار حواشی خاص باقی مانده از رویارویی تیم های الهلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

از انتظار برای محرومیت پرسپولیس تا رکورد الهلال

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الریاضیه عربستان پس از خاتمه بازی رفت شب گذشته (سه شنبه) تیم های الهلال و پرسپولیس که با نتیجه پرگل 4 بر صفر به سود الهلال به تحلیل این بازی پرداخت.

رکورد هشت ساله الهلال

الریاضیه نوشت: الهلال با پیروزی 4 بر صفر برابر پرسپولیس سهمیه فعلی باشگاه های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا (3+1) را تضمین کرد. عربستان بیشترین سهمیه را در لیگ قهرمانان آسیا تا سال 2020 میلادی خواهد داشت. 3 تیم عربستانی به طور مستقیم در مرحله گروهی حضور پیدا خواهند کرد و تیم چهارم نیز در مرحله پلی آف حاضر می گردد.

این رسانه ورزشی عربستانی در ادامه این خبر آورده است: الهلال اولین تیمی است که در 8 سال اخیر به تیم پرسپولیس در یک بازی آسیایی 4 گل زد.

انتظار محرومیت برای پرسپولیس

الریاضیه با اشاره به حمله مربی و بازیکن پرسپولیس به کادر فنی و بازیکنان الهلال در خلال بازی می نویسد: این اتفاق باعث درگیری هایی میان اعضای 2 تیم الهلال و پرسپولیس شد و انتظار می رود کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم پرسپولیس را با محرومیت هایی روبرو کند!

تخصص شهرانی

یاسر الشهرانی دومین گل بازی با پرسپولیس را به ثمر رساند. این دومین گل الشهرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود و اولین گل خود را نیز برابر یک تیم ایرانی (استقلال خوزستان) در پلی آف به ثمر رسانده بود.

قدردانی دیاز از اماراتی ها

رامون دیاز از حمایت ویژه اماراتی ها قدردانی کرد و اقدام آنها را بسیار موثر در نتیجه به دست آمده دانست. دیاز گفت: از مردم امارات به خاطر حضور پرشور و ابراز محبت هایشان قدردانی می کنم. حمایت بزرگی از الهلال کردند که تاثیر زیادی روی نتیجه بازی داشت.

بنرهای اماراتی

روزنامه الریاضیه در سرانجام با اشاره به بنرهای اماراتی ها نوشت: بنرهای نصب شده در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی، پایتخت امارات خوشامدگویی بزرگی به اعضای تیم الهلال عربستان بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22407

به "از انتظار برای محرومیت پرسپولیس تا رکورد الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از انتظار برای محرومیت پرسپولیس تا رکورد الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید