اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث راه دسترسی سومار به گیلانغرب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استاندار کرمانشاه از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار جدید برای تسریع در عملیات احداث راه دسترسی سومار به گیلانغرب خبرداد.

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث راه دسترسی سومار به گیلانغرب

به گزارش ، امروز استاندار کرمانشاه در راس هیاتی متشکل از مدیران ارشد استان و با همراهی تجری نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپلذهاب وارد شهر سومار شددر این سفر که ابتدایش حضور در مزار شهدا به رسم ادای احترام به شهیدان این این شهر بود، استاندار کرمانشاه کلنگ شروع عملیات اجرایی پایانه صادراتی سومار را به زمین زد.

بازوند از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار جدید برای تسریع در عملیات احداث این راه مهم خبرداد و کل اعتبار احداث این جهت را به طول 44 کیلومتر، 167 میلیارد تومان اعلام نمود و بر لزوم افزایش ماشین آلات راهسازی برای تسریع در عملیات اجرایی آن تاکیدکرد.

فرماندار گیلانغرب نیزگفت: با احداث راه دسترسی سومار به گیلانغرب در محور زلزله زرد شاهد کاهش جهت گیلانغرب به سومار به میزان 25کیلومتر خواهیم بود.

محمودیان مطرح کرد: جاده سومار به گیلانغرب یک جهت ترانزیتی است و اهمیت بسیاری در رونق مالی منطقه دارد و احتیاج است عملیات احداث ان با سرعت بیشتری انجام گردد.

انتهای پیغام/ز

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11580

به "اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث راه دسترسی سومار به گیلانغرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث راه دسترسی سومار به گیلانغرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید